The smart Trick of ثبت شرکت در امارات That No One is Discussing

Wiki Article

امارات متحده عربی نزدیک‌ترین کشور همسایه به کشور عزیزمان ایران می‌باشد که دارای یکی از بالا‌ترین رونق‌های بازار در سراسر جهان است، این کشور که در چندین سال اخیر شاهد رشد بی‌سابقه در زمینه تجارت بین الملل بوده است می‌تواند به عنوان مقصد شما برای ثبت شرکت شناخته شود.

اما در غیر این صورت باید طبق همان شرایطی که فرمودین وارد ایران شوند.

لطفا با شرکت هایپرشیا که فعال در زمینه اخذ ویزا هستن تماس بگیرین:

بسته به فعالیت اصلی کسب و کار شما، مجوز کسب و کار را با مقامات محلی درخواست کنید

دیروز رفتم کنسولگری مصاحبه دادم، امروز رفتم پول تحویل کنم ویزا صادر بشه، گفتند که ویزا از وقتش گذشته بناءً از سیستم رد شده. چیکار کنم؟ تشکر.

• فعالیت های مربوط به صنایع نفت و گاز و پتروشیمی و صنایع بالادستی و پایین دستی

• مطابق قانون تشویق و حمایت از سرمایه گذاران خارجی در جمهوری اسلامی ایران، سرمایه read more گذاران خارجی می توانند از مزایای زیادی بهره مند شوند.

چند سالی است که همه افراد خانواده می توانند گذرنامه انفرادی دریافت کنند و نیازی به درج مشخصات فرد در گذرنامه والدین شان نیست.

میتونم براش دعوت نامه بدم توریستی بیاد.در ضمن تمام حساب و کتابم دست ایشون بوده وچون ایشون نیست اکثرا میگن پرداخت کردیم جهت حل و فصل طلبهایم حضورش واجبه.لطفا راهنمایی کنید تشکر

۳- پس از کلیک بر روی گزینه “ثبت نام check here کاربران” کادری مطابق با تصویر سوم برای شما باز می‌شود که باید در آن مواردی مانند: نام و نام خانوادگی، پست الکترونیکی (ایمیل)، کد ملی، شماره موبایل و رمز عبور مورد نظر خود را وارد نمایید و گزینه سبز رنگ عضویت که ما در تصویر سوم مشخص نموده‌ایم را کلیک نمایید. (تصویر سوم)

استارتاپ کافه فوکوئوکا در ژاپن کارآفرینان خارجی را جذب می کند

اما اگر اقامت ایران را میخواهید باید به اداره پلیس اتباع خارجی مراجعه کنید و مدارک و مراحل را این نهاد پیگیری کنید. وكيل محمدي

نکته رمز عبور: رمز عبوری را انتخاب کنید که اولاً در خاطرتان بماند و ثانیاً از انتخاب رمزهای بسیار ساده مانند ۱۲۳۴ و امثالهم خودداری نمایید.

دفاتر متعددی در شهرهای مختلف توسط مشتریان شرکت باز شدو بداین ترتیب برنامه شراکتی و همکاری بوجود آمد.

Report this wiki page