Top latest Five ثبت شرکت Urban news

Wiki Article

پس از پایان کار، به کارشناس تحویل مدارک مراجعه می نمایید و موارد زیر را دریافت می کنید

منظور از شخصیت حقوقی مستقل این است که هر شرکتی که شرکا تاسیس می کنند، جدای از شخصیت افراد موسس و تشکیل دهنده آن، دارای یک شخصیت حقوقی مستقل خواهد شد .

با سلام، شما می توانید از طریق سایت سازمان سنجش ارسال درخواست برای لغو محرومیت انجام دهید.

آیا برای رهگیری به راهنمایی نیاز دارید ? کد رهگیری بسته خود که از طریق پیامک برای شما ارسال شده است را در این قسمت وارد کنید و روی گزینه رهگیری کلیک کنید تا وضعیت بسته شما نمایش داده شود.

قید مقررات مربوط به تشکیل مجامع عمومی شرکت با جزئیات کامل در اساسنامه ضروری است.

 مدت زمان ثبت شرکت، یکی از فاکتورهای بسیار مهم در هنگام تشکیل و ثبت شرکت برای موسسین آن می باشد، به نحوی که گاهی موسسین حاضر هستند با پرداخت مبالغ کلان به موسسات ثبت شرکت، شرکت را در کوتاه ترین زمان ممکن به ثبت برسانند.

در این مرحله نام های پیشنهادی ثبت شرکت شما (با رعایت اولویت) به اداره مربوطه ارسال می شود و چنانچه مطابق با شرایط زیر باشد یک نام برای شرکت تان تأیید می شود.

تعهد سهام با نام و همچنین بی نام سهامداران و مبلغ اسمی سهام شرکت بایستی مشخص و در اظهارنامه قید شوند.

..در صورت تقاضای مدعی العموم، حکم انحلال شرکت متخلف نیز صادر خواهد شد . »

قرارداد «ثبت شرکت سهامی خاص» باید منعقد گردد که این کار می تواند به صورت تلفنی یا حضوری و یا آنلاین انجام شود.

با سلام، خیر، در صورتی که شما با مدرک دیپلم انسانی، در کنکور سراسری گروه آزمایشی تجربی شرکت می کنید، می توانید تمام سوالات عمومی و تخصصی تجربی را پاسخ دهید و محدودیتی نخواهید داشت.

ثبت شرکت سهامی خاص متقاضی بیشتری در مقایسه با شرکت سهامی عام دارد.

در صورتی که پرداخت هزینه ثبت نام را با موفقیت انجام دهید، شماره پیگیری پرداخت به شما ارائه می شود که باید آن را حفظ و در صورت نیاز پرینت کنید.

نکته دیگر اینکه علیرغم آنکه شرکت بامسئولیت محدود منحصراَ برای امور تجاری تشکیل می شود، ممکن است شرکای آن تاجر یا غیرتاجر و حتی صغیر و محجور باشند که در آن صورت اولیاء یا قیم آنان طبق قانون و اساسنامه از طرف آنان اقدام به سرمایه گذاری و مداخله در امور شرکت خواهند نمود. 

Report this wiki page